Reeglid
I. Üldsätted
II. Lepingu sõlmimine
III. Tooted ja nende hinnad
IV. Kauba eest tasumine
V. Kauba kohaletoimetamine
VI. Kauba tagastamine
VII. Isikuandmete töötlemine
VIII. Lõppsätted
I. Üldsätted
1.1. Need reeglid (edaspidi - Reeglid) on koostatud eesmärgiga tagada teie (edaspidi - Ostja) ja e-poes knitas.ee (edaspidi - Pood) kaupu müüva UAB KNITAS (edaspidi - Müüja) õigused, määrata kindlaks mõlema poole kohustused, vastutus ning muud poes kaupade ostmise ja müügiga seotud sätted.
1.2. Täpsem info kauba Müüja kohta on saadaval e-poe jaotises „Kontaktid“.
1.3. Tingimusi kohaldatakse, kui Ostja kasutab veebipoodi mis tahes viisil või vormis: poes pakutava kaubavalikuga tutvumiseks, tellimuse esitamiseks, isikuandmete või muude andmete esitamiseks, tellitud kauba eest maksmiseks, kauba vastuvõtmiseks, Poes sisalduva teabe lugemiseks ja kommenteerimiseks ja/või mis tahes muude toimingute tegemiseks seoses veebipoe ja seal olevate Müüja pakkumiste kasutamisega.
1.4. Ostja peab enne veebipoe ja Müüja pakutavate pakkumiste kasutamist hoolikalt läbi lugema ja tutvuma käesolevate tingimustega. Ostes veebipoest kaupu, kinnitab Ostja, et nõustub käesolevate Reeglite kohaldamisega.
1.5. Müüja vabaneb igasugusest vastutusest juhtudel, kui kahju või muud negatiivsed tagajärjed tulenevad sellest, et Ostja ei ole tutvunud veebipoe Reeglite, soovituste või esitatud teabega, kuigi talle selline võimalus anti.
1.6. Müüja jätab endale õiguse Reegleid igal ajal ühepoolselt muuta, avaldades muudetud Reeglid veebipoe veebilehel. Muudatused jõustuvad avaldamise hetkest ja kehtivad kõikidele pärast avaldamist sõlmitud tehingutele.
II. Lepingu sõlmimine
2.1. Kaupade ostu-müügilepingud (edaspidi - Lepingud) sõlmitakse elektroonilisel kujul veebipoes. Käesolevate lepingute sõlmimisel ostjatega juhindub müüja Leedu Vabariigi tsiviilkoodeksist ja Leedu Vabariigi majandusministri 17. augusti 2001. aasta määrusega nr 258 kinnitatud kaupade müügi ja teenuste osutamise eeskirjadest, kui lepingud sõlmitakse sidevahendite abil.
2.2. Müüja veebipoes on õigus oste sooritada järgmistel isikutel: täisealised füüsilised isikud; alaealised 14-18-aastased isikud ainult vanemate või eestkostja nõusolekul, välja arvatud juhul, kui nad ise iseseisvalt oma sissetuleku üle ei käsuta; juriidilised isikud; ja kõigi eelnimetatud isikute volitatud esindajad. Nende tingimustega nõustudes kinnitab Ostja, et tal on õigus teha oste Müüja veebipoes.
2.3. Kauba ostu-müügileping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks ja jõustub hetkest, mil Ostja, olles loonud e-poes kaubakorvi, on määranud kauba kohaletoimetamise aadressi ja muu vajaliku andmed, valinud makseviisi ning olles tutvunud käesolevate reeglitega ja kinnitanud nendega nõustumist, klõpsab lingil ""Kinnita tellimus"". Juhtudel, kui Ostja ei nõustu kõigi Reeglite või osaga neist, ei tohi ta kauba tellimust esitada.
2.4. Peale Kauba ostu-müügilepingu sõlmimist saadab Müüja Ostjale täiendavalt automaatse elektroonilise teatise Ostja poolt esitatud tellimuse kättesaamise kohta, kus on märgitud kaubad, nende täpne arv ja hinnad ning määratud tellimuse number. Teade saadetakse e-posti aadressile, mis on märgitud Ostja registreerimisvormil või esitatud tellimuse vormil.
2.5. Käesolevad tingimused, tarne-, makse- ja tagasisaatmise kirjeldused, teave Müüja kohta, samuti Müüja poolt Ostjale saadetud elektrooniline teade tellimuse kättesaamise kohta loetakse Ostja ja Müüja vahelise lepingu lahutamatuks osaks.
2.6. Kõik Ostja ja Müüja vahel elektrooniliselt sõlmitud Lepingud salvestatakse veebipoe andmebaasi.
2.7. Ostja ja Müüja vahel sõlmitud Leping kehtib kuni poolte Lepingust tulenevate kohustuste täieliku täitmiseni või selle lõppemiseni käesolevates reeglites sätestatud korras.
III. Tooted ja nende hinnad
3.1. Iga müüdava toote omadused on märgitud veebipoes vastava toote juures toodud kirjelduses. Müüja ei vastuta, kui e-poes olevate kaupade värvus, kuju või muud parameetrid ei vasta kauba tegelikule värvusele, kujule või muudele parameetritele, mis on tingitud Ostja poolt kasutatava ekraani omadustest ja/või seadetest.
3.2. Müüjal on õigus igal ajal muuta veebipoes pakutavate kaupade pakkumist ilma Ostjat teavitamata.
3.3. Iga müüdava kaubaartikli hind on näidatud EURODES ja märgitud veebipoes vastava kaubaartikli kõrval, Ostja tellimuses ja elektroonilises teatises tellimuse kättesaamise kohta, mille Müüja saadab Ostjale. Müüja kohustub müüma kaubad hindadega, mis kehtivad Ostja tellimuse Müüjale esitamise hetkel.
3.4. Käibemaks (KM) sisaldub toote hinnas.
3.5. Toote hind ei sisalda Ostjale kohaletoimetamise tasu. Tarnekulud on sätestatud käesolevate Reeglite punktis 5.2.
3.6. Müüjal on õigus omal äranägemisel määrata minimaalne ostukorvi suurus, st minimaalne summa, mille puhul Ostja tellimus täidetakse.
IV. Kauba eest tasumine
4.1. Ostja tasub kauba ja selle kohaletoimetamise eest ühel järgmistest viisidest:
4.1.1. kasutades elektroonilist pangandussüsteemi;
4.1.2. tehes lihtsa ettemaksu ülekande pangast Müüja kontole (Müüja konto andmed on märgitud veebipoe jaotises ""Makse"");
4.2. Kaupade eest maksmise ja nende tarnimise eest pangateenuseid kasutades võidakse Ostja suhtes kohaldada panga vahendustasu ja/või muid tehingutasusid.
4.3. Kaupade ja nende tarnimise eest ettemakstud pangaülekandega tasumisel peab Ostja märkima maksevormi lahtrisse ""Makse eesmärk"" tellimuse numbri, mis on Ostjale näidatud elektroonilises teatises tellimuse kättesaamise kohta. Kui Ostja ei täpsusta täpset tellimuse numbrit lahtris ""Maksmise eesmärk"", ei pruugita tellimust sujuvalt töödelda.
4.4. Müüja jätkab Ostja poolt esitatud tellimuse täitmist alles siis, kui ta on saanud täieliku makse kauba eest ja selle tarnimise eest, makse loetakse sooritatuks, kui kogu võlgnetav summa on laekunud ja krediteeritud Müüja pangakontole.
4.5. Ostja peab tasuma kauba ja selle kohaletoimetamise eest hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul peale kauba ostu-müügilepingu sõlmimist. Kui Ostja ei tee makseid esimese 2 (kahe) tööpäeva jooksul, saadetakse Ostja registreerimisvormil või esitatud tellimuse vormil märgitud e-posti aadressile meeldetuletus tehtud tellimuse ja maksmise vajaduse kohta. Kui Ostja ei maksa kauba ja selle tarnimise eest 5 (viie) tööpäeva jooksul pärast ostu-müügilepingu sõlmimist, loetakse, et Ostja on käesolevast lepingust taganenud ja Ostja tellimus tühistatakse, teavitades sellest Ostjat e-posti teel Ostja registreerimisvormil või esitatud tellimuse vormil märgitud e-posti aadressile.
4.6. Müüja kohustub esitama Ostjale kogu vajaliku ja õige teabe, mis on vajalik kauba ja selle kohaletoimetamise teenuste eest tasumiseks. Kuid Müüja ei võta endale mingit vastutust pankade poolt valesti osutatud teenuste ja sellega seotud kahjude eest, mille teenuseid Ostja kasutas Müüjale maksmiseks. Samuti ei võta Müüja endale mingit vastutust Ostja tehtud vigade eest maksekorralduse vormistamisel ja täitmisel (nt. vale kontonumbri sisestamine, valesti esitatud tellimuse kood jms.) ning sellega seotud kahjude ja/või muude negatiivsete tagajärgede eest.
V. Kauba kohaletoimetamine
5.1. Kaubad toimetab Ostja kulul kohale Müüja või Müüja poolt määratud kullerteenuse osutaja (edaspidi - Kuller). Kaupade kohaletoimetamine toimub kogu Eesti Vabariigi territooriumil. Kaup toimetatakse Ostja poolt registreerimisel või kauba tellimisvormis märgitud aadressile.
5.2. Kauba kohaletoimetamisel kehtib järgmine Kauba kohaletoimetamise tasu:
5.2.1. kohaletoimetamise tasu kogu Eesti Vabariigi territooriumil (v.a Kura sääre piirkond) on 10,00 €;
5.2.2. kui tellimuse (kauba) hind on 50,00 € või suurem, katab kohaletoimetamise kulud kogu Eesti Vabariigi territooriumil (v.a Kura sääre piirkond) Müüja;
5.2.3. Kura säärele kaupa ei tarnita. Kui Ostja soovib siiski läbi rääkida kauba kohaletoimetamise üle Kuramaale, on Ostjal õigus võtta ühendust Müüjaga veebipoe rubriigis „Kohaletoimetamine“.
5.3. Tavaliselt toimetatakse kaup Ostjani tema määratud aadressile 2 - 4 tööpäeva jooksul. Ostja nõustub, et erandkorras võib ettenägematute asjaolude tõttu kauba kohaletoimetamine viibida, kuid igal juhul tuleb kaup kohale toimetada hiljemalt 30 (kolmekümne) kalendripäeva jooksul. Sel juhul võtab Müüja koheselt Ostjaga ühendust ja lepib kokku kauba kohaletoimetamise tähtaja. Kauba kohaletoimetamise tähtaega hakatakse lugema pärast seda, kui Müüja on Ostja poolt kauba ja selle kättetoimetamise teenuste eest tasunud. Kui Ostja on kauba üleandmisel valinud sularahas tasumise viisi, arvestatakse kauba tarnetähtaega Ostja ja Müüja vahelise kauba ostu-müügilepingu sõlmimise hetkest.
5.4. Müüja on igal juhul vabastatud vastutusest kaupade tarnimise hilinemise eest, kui kaupu ei toimetata ostjale kohale või need toimetatakse kohale hilinemisega Ostja enda süül või Ostjast mitteolenevatel asjaoludel.
5.5. Kui kauba kohaletoimetamine viibib Ostja süül või sellega seotud asjaolude tõttu üle 10 (kümme) tööpäeva ja pooled ei jõua kokkuleppele kauba kohaletoimetamise või asendamise tähtaegade pikendamises. tellitud kaubast koos sarnaste või muude e-poes saadaolevate kaupadega, on Ostjal õigus Lepingust taganeda (teavitades st Müüjat e-poe e-posti aadressil [email protected]), ning Müüja kohustub tagastama Ostjale viimase poolt ettemaksuna tasutud raha (kui see tasuti) 15 (viieteistkümne) kalendripäeva jooksul peale Lepingu lõppemist. Raha tagastatakse pangakontole, millelt tasuti, või muule Ostja Lepingust taganemise teates märgitud Ostja kontole.
5.6. Kaup väljastatakse tööpäevadel esmaspäevast reedeni Ostjaga eelnevalt kokkulepitud ajal.
5.7. Kui Ostja süül või Ostjast mitteolenevatel asjaoludel ei toimu Kauba üleandmine Ostjale poolte vahel kokkulepitud ajal (nt pärast Kauba üleandmist Ostja poolt märgitud aadressil selgub, et üleandmisaadress on valesti märgitud, või et Ostjat või muud Kauba vastuvõtvat isikut ei leita märgitud aadressil jne), võtab Müüja või tema nimel Kuller täiendavalt ühendust Ostjaga, et leppida kokku uus, mõlemale poolele sobiv üleandmise aeg. Kauba sellise korduva kohaletoimetamise eest on Müüjal õigus nõuda Ostjalt täiendava kohaletoimetamise tasu. Kui Ostja ei võta kaupa põhjendamatult ja selle uuesti tarnimisel vastu, loetakse, et Ostja on lepingust taganenud ja Ostja tellimus tühistatakse, teatades sellest Ostjale registreerimisvormil või esitatud tellimusvormil märgitud e-posti aadressil. Sellisel juhul kohustub Müüja tagastama Ostjale ettemakstud raha (kui tasumine toimus) 15 (viieteistkümne) kalendripäeva jooksul pärast Lepingu ülesütlemist, lahutades tagastatavast summast kõigi teostatud tarnete kulud. Raha tagastatakse pangakontole, millelt tasuti.
5.8. Kui kaup on toimetatud Ostja poolt määratud aadressile, antakse kaup üle Ostjale või mõnele teisele isikule Ostja poolt määratud aadressil. Ostja kinnitab oma arusaamist, et iga isik, kes asub Ostja määratud tarneaadressil (edaspidi Ostja esindaja), loetakse sobivaks isikuks kaupa vastu võtma.
5.9. Kauba üleandmise ajal kontrollib Ostja (Ostja esindaja) koos Müüja või Kulleriga (vastavalt olukorrale) saadetise seisukorda (kas saadetise pakend ei ole kortsus, läbi vettinud, rebenenud või muul viisil väliselt kahjustatud), kauba sortimenti, kogust ja kvaliteeti. Kui Ostja (Ostja esindaja) märkab mis tahes kahjustusi saadetise ja/või kauba välises välimuses või erinevusi kauba sortimendis ja/või koguses, peab Ostja (Ostja esindaja) märkima selle Müüja või Kulleri poolt esitatud tarnekinnitusele (käibemaksuarve, saateleht või muu sarnane dokument) ning koostama ja allkirjastama koos Müüja või Kulleriga vabas vormis saadetise/kauba kahjustuste/mittevastavuse akti. Kui Ostja (Ostja esindaja) ei ole neid toiminguid Müüja või Kulleri juuresolekul teinud, ei ole Ostjal õigust esitada Müüja vastu nõudeid saadetise ja/või kauba välise välimuse kahjustuste või kauba sortimendi ja/või kauba koguse erinevuste eest. Kauba üleandmisel avastatud rikkumised/ebakõlad kõrvaldatakse Ostja ja Müüja kokkulepitud korras ja tähtaegadel.
5.10. Kui Ostja (Ostja esindaja) on allkirjastanud tarnekinnituse (käibemaksuarve, saatelehe või muu sarnase dokumendi) ilma märkusteta, loetakse, et kaup on tarnitud kahjustamata pakendis ning et kauba sortiment, kogus ja kvaliteet vastavad ostu-müügilepingu tingimustele.
VI. Kauba tagastamine
6.1. Ostjal (tarbijal) on õigus veebipoes sõlmitud kauba ostu-müügilepingust taganeda ilma mingit põhjust esitamata, teatades sellest Müüjale kirjalikult 7 (seitsme) tööpäeva jooksul alates kauba üleandmise kuupäevast. Ostja kirjalik teade lepingust taganemise kohta tuleb esitada veebipoe e-posti aadressil [email protected] .
6.2. Ostja võib kasutada oma õigust taganeda käesolevate tingimuste punktis 6.1 osutatud ostu-müügilepingust ainult juhul, kui tagastatud kaup vastab järgmistele nõuetele:
6.2.1. kaup ei tohi olla kasutatud ega muul viisil kasutatud, peab olema heas seisukorras ega tohi olla kaotanud oma väärtust;
6.2.2. kaup peab olema tootja originaalpakendis (pakendit võib muuta ainult kontrollimiseks vajalikul määral) ja see peab olema seisukorras, mis ei mõjuta kauba väljanägemist;
6.2.3. kaup peab olema koos kõigi kinnitatud etikettidega.
6.3. Tagastatud kauba peab Ostja toimetama (kulleriga, posti teel või isiklikult) Müüjani aadressil Pievų 74, Gargždai LT-96105, Leedu.
6.4. Ostja peab koos tagastatava kaubaga esitama Müüjale täidetud tagastus-/vahetusavalduse (märkides tagastatava kauba ja oma pangakonto, millele tagastatava kauba eest makstav raha kantakse) ning dokumendi (käibemaksuarve), mis tõendab ostu veebipoes.
6.5. Müüja tagastab Ostja kirjaliku teate saamisel käesolevate tingimuste punktis 6.1 osutatud ostu-müügilepingu tühistamise kohta Ostjale kauba eest makstud raha viieteistkümne (15) kalendripäeva jooksul (tarnetasu ei tagastata), tingimusel et tagastatud kaup vastab käesolevate Tingimuste punktis 6.2 osutatud nõuetele.
6.6. Pärast 7 (seitsme) tööpäeva möödumist kauba tarnimisest kohaldatakse kvaliteetse kauba tagastamisel (vahetamisel) Leedu Vabariigi majandusministri 29. juuni 2001. aasta määrusega nr 217 kinnitatud ""Kaupade tagastamise ja vahetamise eeskirju"" ning käesoleva eeskirja punktides 6.2-6.5 sätestatud sätteid. Pange tähele, et vastavalt ""Tagastus- ja ümbervahetuspoliitikale"" on tagastamisele mittekuuluvad (mitte ümbervahetatavad) kaubad määratletud kui ostetud kvaliteetsed kaubad nagu: aluspesu, sukkpüksid, sokid, sukad, sokid, öösärgid, pidžaamad, rinnahoidjad, korsetid ja muud sarnased tooted ning kõik muud kaubad, mis on ""Tagastus- ja ümbervahetuspoliitikas"" spetsiaalselt välja arvatud tagastamisele mittekuuluvate (mitte ümbervahetatavate) kaupadena.
6.7. Ostja õigusi ebakvaliteetse kauba müügi korral reguleerivad Leedu Vabariigi tsiviilkoodeks ja Leedu Vabariigi majandusministri 29. juuni 2001. aasta määrusega nr 217 kinnitatud ""Kauba tagastamise ja asendamise eeskirjad"", võttes lisaks arvesse käesoleva eeskirja punkte 6.3-6.5.
6.8. Müüja ei garanteeri ühegi veebipoest ostetud kauba kvaliteeti.
VII. Isikuandmete töötlemine
7.1. Kaupade tellimisel veebipoes ei pea Ostja end registreerima, kuid tellimuse nõuetekohaseks täitmiseks on vaja esitada isikuandmed, nagu ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, aadress, kuhu kaup toimetatakse, telefoninumber ja muud tellimuses täpsustatud andmed.
7.2. Ostja kinnitab, et on teadlik oma õigusest keelduda oma isikuandmete esitamisest, kuid mõistab, et isikuandmed on vajalikud ja vajalikud kaubatellimuse täitmiseks ning kui Ostja selliseid andmeid ei esita ega anna nõusolekut kauba tellimuse täitmiseks. nende töötlemine vastavalt käesoleva eeskirja punktile 7.5. punktis nimetatud eesmärkidel ei ole võimalik kaupade ostu-müügilepingut sõlmida ja täita.
7.3. Veebipoes registreerimisega ja/või kauba tellimisega kinnitab Ostja, et ta nõustub esitama oma käesolevates Tingimustes, registreerimisvormil ja tellimisvormis täpsustatud isikuandmeid ning ei ole vastu nende andmete töötlemisele Müüja poolt käesolevate Tingimuste punktis 7.5 sätestatud eesmärkidel.
7.4. Ostjal on õigus tutvuda oma isikuandmetega, mida Müüja töötleb ja kuidas neid töödeldakse, nõuda oma isikuandmete parandamist, hävitamist või peatada andmetöötlustoimingud (välja arvatud säilitamine), kui andmeid töödeldakse vastuolus Eesti Vabariigi õigusaktidega, esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele.
7.5. Ostja isikuandmeid kogutakse ja töödeldakse järgmistel eesmärkidel: lepingu sõlmimiseks, kaubatellimuste töötlemiseks, finantsdokumentide väljastamiseks, kaupade tarnimise ja üleandmisega seotud küsimuste lahendamiseks ning muude lepinguliste kohustuste täitmiseks. Ostja nõustub, et tema isikuandmeid töödeldakse Müüja poolt pakutava kauba turustamise eesmärgil. Ostjal on igal ajal õigus keelduda sellisest isikuandmete töötlemisest turunduslikel eesmärkidel.
7.6. Müüjal on õigus edastada Ostja isikuandmeid tema valitud kolmandatele isikutele ainult Tingimuste punktis 7.5 sätestatud eesmärkidel ja ainult ulatuses, mis on vajalik nende eesmärkide saavutamiseks. Ühelgi muul juhul ei avaldata Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele ilma Ostja eelneva nõusolekuta, välja arvatud juhtudel, kui Müüja on Eesti Vabariigi õigusaktide kohaselt kohustatud seda tegema.
7.7. Veebipoes registreerumisel, tellimisvormi täitmisel või muul viisil veebipoe kasutamisel peab Ostja esitama täielikud ja õiged andmed. Kui Ostja esitatud andmed muutuvad, peab Ostja neid viivitamatult uuendama. Ostja vastutab registreerimisvormil, tellimisvormil või muul viisil veebipoodi kasutades esitatud andmete õigsuse eest ning vastutab esitatud andmete ebaõigsusest või ebatäpsusest tulenevate tagajärgede eest.
7.8. Veebipoes registreerudes ja kaupa tellides kohustub Ostja kaitsma ja mitte kellelegi avaldama oma sisselogimisandmeid. Kui Ostja kaotab oma sisselogimisandmed, peab ta sellest viivitamatult Müüjat teavitama. Ostja vastutab oma sisselogimisandmete edastamise eest kolmandatele isikutele. Kui Müüja poolt veebipoes esitatud pakkumisi kasutab kolmas isik, kes on Ostja sisselogimisandmetega sisse loginud, loeb Müüja seda isikut Ostjaks.
VIII. Lõppsätted
8.1. Kui Ostja üritab kahjustada ja/või häirida veebipoe tõrgeteta toimimist ja/või stabiilset toimimist või rikub oma kohustusi, on Müüjal õigus igal ajal ilma eelneva etteteatamiseta piirata või peatada (lõpetada) Ostja võimalus kasutada veebipoe teenuseid.
8.2. Müüjal on õigus ajutiselt või tähtajatult peatada (lõpetada) Poe tegevus ilma Ostjat teavitamata.
8.3. Soovituse kommenteerimisel või saatmisel vastutab Ostja selle eest, et tema poolt esitatud teave on tõene, täpne või muul viisil mitte eksitav, ei riku kolmandate isikute õigusi ega riku Eesti Vabariigi õigusaktide nõudeid. Kommenteerides ja soovitust saates võtab Ostja vastutuse oma tegude eest.
8.4. Müüja jätab endale õiguse igal ajal kustutada ja/või muuta Ostja postitatud kommentaare, kui ta leiab, et Ostja ei ole täitnud käesolevate tingimuste punktis 8.3 sätestatud nõudeid.
8.5. Ostja ja Müüja lepivad kokku, et kogu e-poe veebisaidil esitatud teave (sealhulgas, kuid mitte ainult käesolevad tingimused, kaupade tarnimise, maksmise ja tagastamise kirjeldused, teave Müüja kohta, teave ostmiseks pakutavate kaupade ja nende omaduste kohta jne) loetakse Ostjale kirjalikult esitatuks.
8.6. Müüja saadab kõik teateid Ostjale e-posti aadressile, mis on märgitud Ostja registreerimisvormil või esitatud tellimuse vormil.
8.7. Ostja kõik sõnumid, päringud, pretensioonid jms igasugused. saadetakse Müüja e-poe e-posti aadressil [email protected] . Ostjal on õigus võtta ühendust Müüjaga ja Müüja tegevuskoha aadressiga Pievų 74, Gargždai LT-96105, Leedu.
8.8. Käesolevad tingimused ei piira mingil viisil ja neid ei tõlgendata nii, et need piiravad mingil viisil Ostja (tarbija) õigusi, mis on sätestatud Eesti Vabariigi õigusaktides. Käesolevad eeskirjad on koostatud kooskõlas Eesti Vabariigi õigusaktidega. Ostja ja Müüja vahel sõlmitud Kauba ostu-müügilepingule kohaldatakse Eesti Vabariigi seadust.
8.9. Kõik Ostu-müügilepingust tulenevad või sellega seotud erimeelsused Ostja ja Müüja vahel lahendatakse pooltevaheliste läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei õnnestu saavutada, lahendatakse lahkarvamused Eesti Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.